2013-05-07

Hej alla barn nu blir det barnprogram

Såklart blev jag igen sjuk... Men just före belgarna skulle fara hem så gör inte såå mycket. Det var jätteroligt att ha dem här, hann till Helsingfors, bada bastu, sjunga karaoke, äta, vara till Korpo osv. Men nog är det skönt att sitta hemma och vara otrevlig och jobbig också :D Var iaf hemma från skolan igår då jag mådde så skit, fick igen ändå besöka bilskolan. Två gånger där sjuk nu, megaskoj. For nog till skolan idag ändå, hatar att vara borta i gymnasiet, man missar jättemycket. Ikväll blir det ridning, måste lära mig KN - programmet, för nästa vecka har vi wannabe dressyrtävling. Har aldrig förut blivit bedömd av domare så lite nervöst nog. Fast får ha bästa Anki så det är okej :) Nåjo, borde fixa moddaföredrag (kommer ändå göra det i natt men shhhh vi leker att jag gör det nu), och äta (det kommer jag nog göra, vi har belgisk choko i huset, tjärlek förfan). HEJSVEJ.

Because HOT. Jag som gillar fjantiga pickuplines, här har vi den bästa, hands down. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar