2013-05-18

usch

Igår var det skitfint väder. Solen sken och det var hett som fan. Bestämde mig därför för att sola en stund. En halvtimme senare var jag ren bränd :( Idag ser ändå det röda brunt ut! Jee. Sen var jag på säkert 9-10 km länk, fy helvete, nog valde jag en dag också :D Hade tänkt fara runt gruvan men kom på  att jag ville ha omväxling. Tror det var mitt längdrekord både om man tänker sträckan och hur länge jag sprang. Stolt! När jag kom hem började jag tyvärr må jättedåligt, paha huvudvärk och var jättevarm och hade dessutom ont i magen, haded väl något slags solsting, eller uttorkning. Så jag gick och sova halv 9 för mådde så skit att jag inte orkade hålla mig vaken längre. Steg upp lite över 6 idag, håhhåh. Insåg att om man sku vilja sova tillräckligt långa nätter på skolveckan borde man gå i säng klockan 9 varje kväll, funkar ju inte alls för fan.

Large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar