2013-06-21

Glad midsommar!

Nu har redan nästan 3 veckor av sommaren gått. Jag har inte skrivit då jag varit sjuk, jobbat, och haft datorn  sönder. Idag är det redan midsommar, jess. Hoppas det blir bra fast det kostar mycket. Kändes för första gången idag faktiskt som sommarlov, tror det var för att jag är ensam hemma och minns hur roligt det var förra året och tre dagar lov och allt möjligt bra. Idag blir det som sagt nagu, på lördag stugan med familjen och hem på söndag och tillbaka på jobb på måndag. Jo men jag är taggad! Önskar att jag hade fått någon av mina vänner med på tvåans buss, jag och min väska kommer att vara en fin duo. Ha en awesome midsommar och ta det inte för lugnt hehe.

                                 

image



Gamla bilder från 2011 och 2012. Alla mina bildfiler har farit oppåt fittan när datorskrället sku ta o dö. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar