2013-07-10

Sånt där är slöseri med tid, men då slösar vi bort våra liv

Sommaren bara rinner iväg, vet inte om jag vill att tiden ska stanna eller vad som händer. Jo. Har varit på ruisrock vilket var kuul, Håkan Hellström var nog underbar live. Har ju gillat honom sedan jag var en liten tjej så det var jättenajs att se. Nu lyssnar jag på hans nya album (som jag har missat halvt) och njuter. Annat bra på ruisrock var Knife Party (eller jag helt okej, kul att dansa och svettas), Dizzee Rascal var en positiv överraskning, och Hurts var bra fast vi stod långt bak. Nästa år igen för fan! Just nu läser jag annars alldeles för mycket Harry Potter, jobbar (surprise surprise), och på lördag blir det trevligt med vänner igen. Mest annorlunda sommaren hittills, vet inte om jag gillar eller ej. Veckosluten har varit jättesköna, har riktigt utnyttjat allt ledigt jag har, vilket inte är så mycket. Veckorna går på som rutin, lite som under skolåret. Känns inte som sommarlov liksom. Men jo, skulle knappast utnyttja ledigheten på veckorna så hårt heller, lika bra att bli rik istället. Nu ska jag sluta gnälla och be er lyssna på detta!




ahahhaha se vad fia har gjort. Kolla hon där på framraden som inte kan ta bort sina ögon och ser skitdum ut hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar