2013-08-06

bluesday

Har sömnbrist som fan. Var sur på allt möjligt på jobbet idag och mitt humör har svängt upp och ner som en jojo. Jätteskönt att träna efter två dagars vila dock. Och imorgon har vi släktkaffe, och jag får äta kaka, fett och gott. Kommer bli tjockis på veckoslutet då vi far till sverige också, huhhuh hehe. Men det är okej, mysigt med fett typ?

Fina tankar där. Tömde btw telefonkameran på datorn idag så här har ni några pics. Ganska bra kamera har min telefon ändå.

ser så pigg och lycklig ut på jobb idag 

<3 ÄLSKAR DENNA BILD på oss julleeeeeee

har börjat ta alldeles för mycket egopics. Tog denna medan jag väntade på att köra igår, var en halvtimme tidigt och väntade länge. Heheh. Solade benen så helt okej. SE HUR BRUN JAG ÄR BTW?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar