2013-08-19

Utmaning

Fick en utmaning av Amanda som jag gör nu för det var helt roliga frågor hehe. Orkar inte vidarebefodra tyvärr, jag är en så dålig människa. 

1. Gillar du dina grannar? 

Är granne med min fammo och faffa så typ ja xD Hahah nä men har inte så mycket kontakt med dom andra, mycket hundar och sånt. 

2.Är du pinsam på fyllan?

Ibland, värre när jag var lite yngre. 

3. Vem skulle du hångla, vem skulle du döda, vem skulle du gifta dig med och vem skulle du byta liv med, om du skulle måsta välja mellan dessa; (madonna, justin bieber, din mamma, sveriges kung) 

Skulle hångla med Justin Beiber, döda Madonna, gifta mig med Sveriges kung (han är gammal och stenrik = jag skulle bli sveriges drottning och styra och få pengar när han dör om typ två år så JA!) och byta liv med mamsen, för tänk hon har så coola barn HEHEH. 

4.Hur löd ditt senaste sms och till vem?

Skickade en bild till Fia på vad jag lyssnade på på spotify (taylor swift) och frågade om hon skämdes över mig. Hihi. 
5.När handlade du en BH sist?

Förra veckans lördag i Sverige, love den. 

6.10 saker du måste göra innan du dör? 

Men jesus. Bo ett år i Sverige, hitta min soulmate, resa överallt på planeten typ, lära mej ett jätterandom språk (typ afghanistanska ahaha), rädda någons liv (okej konstigt men jo), se vilda valar, SKAFFA EN DATOR SOM INTE RADERAR ALLT JAG SKRIVER (okej rage inte egentligen eller jo), ha ett hus på laaandet, bo i en superstor stad, ha en dag då jag köper precis allt jag vill, ha barn och vara gravid.

7.Staden eller skogen en ledig dag?

Öh beror ju på fan! Kanske staden ändå. 

8.Ditt bästa partyminne?

Jå skriver nog inget sånt hit tyvärr hehe. 

9. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?

Nej herregud vet inte. Kanske blandning av Charlotte och Miranda, går egentligen inte ihop men har sådär växling mellan romantisk och cynisk typ. 

10.Vilken är din favoritmaträtt?

Grillad lax med nypotatis och gräddfilssås funkar alltid. 

11. Fem dåliga vanor du har? 

1. Tappar bort ALLT. Seriöt ALLT. Lägger saker ifrån mej och hittar inget när jag söker och hatar mig själv lika mycket varje gång, dvs. 10 ggr om dagen :) 2. Har skitsvårt att kontrollera mitt humör ibland, kan vara superbitch. 3. Drar mig i håret haha! 4. Snyltar när andra har mat (jag erkände det, ha!) 5. Har skitsvårt att erkänna att jag har fel och stör mej på folk som är likadana som mej själv, logiken Maj, logiken....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar