2014-04-21

Exciting life of mig

Har varit som en annan person under påsken. Jag, som är ungefär så bakterieorädd och råddig av mig som man kan vara, har typ polerat nedrevåningen hemma. Så här rent har det fan inte varit sen vi flyttade in!! (ish...) Annars har väl mitt beteende varit ganska normalt, hehe. Har kollat på amerikanska propagandaserier som för övrigt är skitunderhållande, ätit memma så jag mått illa, och chillat med söta vänner. Kände mig dock lite tråkig när jag var kusk, men var tacksam idag för att jag kunde njuta av måndagshöjdpunkten, det vill säga det nya avsnittet av Game of Thrones, utan krapula. 

Imorgon ska jag faktiskt och köpa en ny kaffekokare, råkade söndra vår (don't ask). Har drogat espresso i tre dagar nu, och trots att det är skitgott och trots att man får en sjuk koffeinkick av det (iaf jag), så ska det bli gott med lite juhlamokka. Sen ska jag också på ridtimme, ser faktiskt fram emot det, är så nöjd med min och Ankis hoppbana från lördag så är taggad nu. Kommer att gå värdelöst för att jag sa sådär. Jepp. Några fina gifs på det så är denna måndag fan komplett! 

Är sååååå rädd för att röra mig på internet som GOT fan....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar