2014-06-01

För vi har tagit studenten, fyfan vad vi är bra!

Jag tog studenten igår! Chockerande statement men det är faktiskt sant! Nu är jag gammal och grå. Har en massa "mingelfoton" men inga officiella foton som ska skickas som tackkort ännu, det ska jag och Fia fota så snart vi hinner. Jättebra dag, allt har inte sjunkit in ännu men jag älskar min mössa och är redo för att gå framåt. Fast det är sorgligt att vår underbara årskurs splittras känns det på något sätt otänkbart att gå tillbaka till gymnasiet nu. Allt går vidare. #poetisk

Jag och mor 


En av mina skitsnygga kakor, duktig faster! Gott var det också! 


Bjuder på denna. God kaka som sagt. Ska ha denna bild som tackkort, tavla och bakgrundsbild på datorn pga het. 

"Va e dehär? Hur äter man det? Jävla skitfrukt!!"

Äta choklad istället = snygg

jag och bror (som inte alls njöt av att 1. ha kostym 2. vara social)



Påväg och festa, fammo tycker att jag har för kort kjol och jag ignorerar heheheh

Alla bilder tagna av min fasters man, och jag har inte redigerat för jag är lat. Ni ska få se en ordentlig sen! Grattis till alla studenter, den ljusnande framtid är vår och så vidare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar