2014-11-16

10 spännande (ish) saker om mej

1. Kan inte äta pasta eller vitt bröd utan att se ut som om jag var gravid i sjätte månaden.
2. Kan inte respektera folk som inte kallar sig själva för feminister. Förlåt. 
3. Jag använder inte schampo. Och före ni säger HYYI så läs på internet om balsammetoden. Har räddat mitt fjantiga och torra hår. 
4. Har alltid varit bra i skolan, och gick ut gymnasiet med 4 laudatur t.ex. 
5. Har vägt över 20 kg mer än nu, men vet inte exakt hur mycket för har inte vägt mej på 1,5 år. Skit i siffran people!
6. Blir ofta superinspirerad att göra olika saker, typ lära mig ett instrument, måla, pyssla och dylikt. Slutför basically inget av detta.
7. Jag vill lära mig spela "Bara dårar rusar in" av Håkan Hellström på gitarr före jag dör, men tror knappast det kommer hända, av anledningen föregående punkt.
8. Skulle asgärna vilja jobba som journalist, eller typ ha en egen talkshow. Mycket sannolikt. 
9. Älskar att baka bullar, muffins och allt som gör min familj, mina vänner och mig själv fet.
10. Är ganska slarvig av mig, och tror inte på att städa överdrivet mycket om vi säger så. Det lönar sig därför att meddela före man besöker mig för att undvika chock och trauma. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar