2011-10-27

Are you gonna let it all hang out?

Sitter här och känner mig tjock, har bara ätit dåligt på sista tiden och det slutar ju inte riktigt då det är fredag imorgon inte. Men som jag brukar tänka, går man upp går man ner det igen, för tammegomoron! Men nu ska det inte tjatas om sånt, förlåt mig så väldigt!

Annars har det varit en ganska händelselös dag, var och gå med linda, annars har jag bara legat som en klump på soffan. Skolan var passligt tråkig också, och vår mattelärare skratta bara åt mej när jag int försto, kände mej jättesmart. På hk satt vi och undersökte bokens underbara bilder, och allmänt misstolkande. Sånt där. Längtar efter nästa Glee-avsnitt, fick kanske program fixat åt mej till halloween (som bara sådär btw enligt mig är ganska överskattat, hihi :))


Dagens fetish - Glee. Lyssna kvinnor lyssna, det är underbart! OM ni aldrig har sett på Glee ska ni skämmas!


Have you ever loved somebody so much that you just wanted to lock yourself in your room, turn on sad music and cry? - Rachel Berry

Bara för att jag älskar Glee :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar