2011-10-12

Dag 06: Tio sanningar om mej

Igen, skippar 5 för den va leim.


- Blir sur om ja får under 9 i saker o ting i skolan. Eller kanske int sur men no harmar de. Ja e perfektionist

- jag tappar bort saker megalätt. Ja kan veta exakt var ja har nåt o 5 sekunder senare hittar ja de ingenstans.

- En av de äckligaste sakerna jag vet är lever. Det luktar skit och smakar skit

- Jag tar jättelätt illa upp. Om någon i min närhet skrattar och jag inte vet åt vad är jag alltid övertygad att de e mej dom skrattar åt, för att jag är ful/störd etc.

- sitter just nu och skrattar åt mitt betyg, kan ni garva åt att ja fick 10 i musik? Ni som e i min musikgrupp fattar liksom varför de e lite tard :D Fick ju annors bara 10 i rella o matte också. 8 i fyssan o 9 i biollan, FAN VA JA E BRA okej ingen mer skola nu.

- ibland fantiserar jag om min egen begravning. Vem skulle komma, vem skulle gråta osv. O försök int tycka ja e konstig heller, Snigel ha åtminstone gjort de! haha!

- Jag drömmer ändå tardigt, t.ex. igår natt drömde jag att ja o Emilia sökte ti True talent Suomi och KOM MED. Dom sa också att ja va den bästa dom hade sett :) lol.

- Jag sitter ofta och tänker på nåt äckligt/nolot i skolan och sen blir jag paranoid att nån kan läsa mina tankar så måst ja snabbt tänka på nåt annat... Snälla säg att ja int e den enda?

- Jag börjar oftast dagen med en redbull, kanske därför jag är lite störd emellanåt

- Jag är beroende av Zero drycker. Speciellt Sprite, men också fanta och cokis..... Int så bra. Ja märker ofta att dagen efter att ja ha druckit någo zeroprodukter får jag jävla huvudvärk..


Tumblr_lsv0udjo3f1qi1idzo1_500_large



Där va typ 10, int så intressanta men de lever vi me :)

1 kommentar: