2011-10-12

Le provutgivning

fyfan va de stressa mej :D Men nöjd överlag med proven, sku bara fattas så myki som ja ha läst. Vill ni veta va ja fick? Bryr mej int här e dom:

Fysik: 8- Trodde det gick bättre men en 8 e ungefär va ja e värd i dehär jävla cpämne så nöjd e ja. De ända som harma lite va att typ ALLA hade fått bättre än jag, haha :D nå de spelar ingen rolll 
Rella: 9½ What can I say, ja e bra på att hitta på en massa skit
Matte: 40 av 42 poäng, alltså typ 9½ eller 10- WOHOO säger jag bara 
Musik: Dagens jävla chock. 10!! För fan. Min reaktion när ja fick ut de va söt också. 
Biologi: 9+, supernöjd! Ändå svåra saker o jävla myki o läsa så de va lite hallelujaaaaah moment. Också me tanke på va många andra i klassen fick. 

Så de va de. In the afternoon for jag först till Tiimari och köpte häften. Sen till stalle på en ridtur me Grim, som de gick 101033 ggr bättre me ida! sku ha vila rida där i manegen myki längre han va så trevlig, men de kom sand dit så jag o emilia for en halvtimme o skritta i maasto istället. Trodde också i typ en timme att min telefon var inbakad i den nya sandbottnen, men den upphittades när jag kom hem i badrumsskåpet. Varför ska ja allti laga den på en massa störda ställen? Int första gången den försvinner. 
int så konstit att den försvinner då den e så liten o söt. Får typ varje gång ja tar fram den höra  "vafan e dedär?! " eller att den ser ut som en mp3a eller nåt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar