2011-11-16

You know how the time flies

Nu har jag varit dum. Efter en redan bristfällig uppdatering lämnar jag er med ett kryptiskt och deprimerande meddelande. Nu är det på detta vis att dåliga saker har hänt, och det är tyvärr inte sånt jag bloggar om, kanske sen när allt är över. Och det är verkligen inget teinidrama eller någonting man kommenterar med ett "lol" ungefär. Men på tisdag mådde jag verkligen SKITDÅLIGT. Kunde inte tänka, var seko och konstig. Kommer hem från en hemsk jävla dag i skolan och märker att ups, jag har 38 graders feber ännu till! Knockouta på soffan resten av kvällen, vaknade som en ny människa! Idag skippades skolan och jag satt hemma och såg på julkalendrar. Just nu mår jag såååå mycket bättre. Tänk vad en dag hemma utan stress kan göra. Imoron ska jag fortsätta med vanliga livet igen, om jag nu inte får feberåterfall som fan plötsligt, borde nog dra mej till skolan på lektioner iallafall, även om jag har stegring ännu. Så nu vet ni, lilla skara som läser denhär junttiga bloggen! Tack för det förresten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar