2012-02-15

insätt rubrik

Igen en slödag, har blivit lite många såna på sistone... Men det är väl skönt! Jag som skulle vara hälsosam har ätit kebab och sånt dåligt, fan. Lite småångest nu :)) Hatar att jag ännu får sånt... Nä, överhuvudtaget tycker jag inte att man ska bry sej, även om jag har svårt för det själv. Bara man trivs så. Och nu ska vi ignorera att jag har gått upp i vikt och bläsch. Men vi säger att jag tränar stenhårt i skidspåret nästa vecka (yeah right, ber om att mina skavsår ska rädda mig i år igen). Anyway, imorgon fyra timmar skola, två av dem info om olika PSG-traditioner. Så blir bara dubbeltimme matte (jess) kvar. Sluta 12 igen, finns det något skönare? Sen efter det på en snabbis till stallet, har Grimte. Sen borde jag börja packa. Blir lite skit med tid nu då jag är @Sniggles house hela lördan, och fredagen får vi helt enkelt se, måste kanske stanna hemma igen just för att packa. Sen kl 11 lyfter planet från Helsingfors flygplats. je. Kommer att dö av rädlsa. 


det är liksom dethär jag förväntar mig när jag sätter mig i ett flygplan. Normal? ja. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar