2012-02-17

Penkkis + annat

Ojsan, glömde visst att uppdatera igår. Skitsamma. Det var i alla fall penkkis, eller BÄNKSKUDDARDAGEN som den så fagert heter på svenska :) Abina skickas iväg på sina flak. Tycker att PSG hade rikit trevliga plakat på lastbilen iår, Abi and I know it! Man fick själv också rikit fiilis av att se på dem, och om två år är man själv där! Awesome :) Och tvåorna är ju så gulliga med sina bebiskläder. Fick också typ ett ton karkki bara sådär btw.
snåta bild från åu

Idag var vi till Meriteijo med skoulan. Det var inte så bra väder men rikit roligt ändå, har grym träningsvärk i låren nu, haha :D Sov som en sten i bussen på vägen hem, före Emilias röst kallade mig tillbaka till världen som en blixt från klar himmel! Jag uttrycker mig så utomordentligt vackert :)

Nu ska he packas. Jag känner mig så Pargassvensk idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar