2012-03-03

ABC för vecka 9

A nnica vart hit igår, Hanna med. Fick prata ut ordentligt för första gången på länge, så skönt!

akningen idag blir dumlemuffins, alltid gott

C ity Boy spelas i mitt huvud hela tiden, bara för att den kommer i X3M 24/7

D en vikt jag lade på mig i Lappland har försvunnit nu, gött!

E tt extremt irritationsmoment, blä.

F örsta fotona utomhus på hunden på månader fotades igår

G rim har jag ridit två gånger denna vecka

H oppat har jag också gjort

I stiden över.

J ag längtar som en galning efter sommar, lov, och förhoppningsvis jobb också. Inget slår en sommarkväll i bra sällskap.

K arriär funderingar. Maybe baby

L ite skit gick min fina finska hörsförståelse, men så kan det gå ibland :)

amma har skurad häl, så jag har fått gå ut nästan alla turer med hunden. Inte så jobbit som man sku tro, man känner sig så duktig och det har blivit flera riktigt långa och fräscha promenader i dethär VÅRVINTERvädret :)

N u borde jag egentligen dra mig till Valintatalo

O nepiecen (!) som jag hade beställt kom och var enorm... Så den fick åka tillbaka men borde nog ganska snart ändå få min nya, i en mindre storlek :) Nice!

P retty Little Liars inspirerade små lappar har uppenbarat sig för mig, ganska roligt måste jag säga, hihi! Mera sånt bus tack!

Q ul

R oligt med näringslära, som vanligt. Jag är faktiskt seriös!

S nigels mor ska ha vinjunta (hahahaah) idag, så snigeln kommer hit och gömmer sig. Får helt enkelt se vad vi hittar på.

T ill sist håller vintern på att släppa! Så fint där ute.

U nderligt aktiv och snäll har jag varit. 

V egeveckan går super! Så najs :) Tänker definitivt fortsätta ännu.

X yltiol

Y bertufft

Z tädat här hemma, mamma älskar mej.

Å åååh så gott med choklad! Sällan har jag njutit så!

Ä r redan sugen på att ta bort detdär örhänget i mitt öra, vill sätta in mina egna!

Ö h, äntligen är denna lista slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar