2012-03-20

Aktiv unge

Idag har jag gjort saker! För en gång skull! Sprang till tandläkaren för andra gången på en vecka på putsning, har nog aldrig haft såhär fräsh käft tror jag. Fick också ta lite röntgenbilder på munnen, och på torsdag ska det väl bokas tid för dendär perkeles tandutdragningen. Nåjo. Sen blev man välkomnad till skolan med ett obörberett franskaförhör, som jag hade förväntat mig, så det gick nog bra. Sen sprang jag på andra onödiga lektioner resten av dagen. Klockan två satte jag mig ner tillsammans med Adde och Hanna för att skriva ett finskaföredrag som ska hållas imorgon. Måste göra det färdigt ännu. Kom hem klockan fyra, mös in mig i onepiecen i typ en halvtimme, och iväg till stallet på lektion med Anki. Gick faktiskt rätt bra. Kom hem, åt, for i duschen och landade framför datorn. Där har vi min dag! Fick också veta att jag inte fått sommarjobb till staden. Hade nog förväntat mig det men nog blir man ju ändå lite besviken. Som tur borde jag i alla fall slippa på en skriba eller ett barnläger åtminstone, så helt jobblös blir jag förhoppningsvis inte. Nåja, för att öka aktiviteten ska jag imorgon rida igen från 7 till 8, på torsdag ut och gå med Linda, och på fredag till frissan! Känner mig så sund och aktiv.

429700_368221836542661_207187355979444_1187106_2001319371_n_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar