2012-03-18

Steeeg för steeeg

Oj, har inte skrivit sen onsdag, hups. Men har faktiskt varit på koupo hela veckoslutet, åbo på fredag och stallmöte på torsdag. Har helt enkelt inte hunnit!

Koupoweekenden var ganska chill, tyckte vi satt mycket mera på lektion än vi brukar, lite tungt. Men idag hade vi mest sketcher, så det var chill! Fick kilovis med papper. Har sömnbrist, vi satt uppe och pratade till 5 om saker som man nog ibland måste prata om! Hoppas verkligen att ingen hörde oss :D Väckning halv 9 är sen mindre skönt. På kvällen hade vi mysig sångstund med skribasånger, vi såg exakt ut som några superreligiösa ungdomar som sjunger sin favoritmusik, det var lite kul. Och om några veckor får vi våra intyg, sen är man klar att fara som skribaledare till sommaren! Men vi får se om jag söker eller inte.

Sen har min onepiece äntligen kommit, den är allt jag ville ha och mer! Fyfan vad bekvämt säger jag bara. Man vill ju bara leva i den.

Nu orkar jag inte skriva meer. Bloggar imorgon om jag har något att skriva.

såån lever jag i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar