2012-07-26

En torsdag

Hejsvejs på er, här är er allas favoritbloggare som uppdaterar denna söta skapelse! Förlåt så väldans att jag inte orkade trycka ur mej ett inlägg igår, men jag led av sömnbrist. Var övernatt hos Jonna, somnade halv 6 och steg upp lite över 11 för att Simon ringde, vi var lyckliga! Sen for vi och simmade/solade i det för en gångs skull fina vädret med Simon Annica Jonna och Saara, sköönt! På kvällen igen till gymmet (lyckat att starta dit just när regnet börjar...). Jag har bestämt mig för att nu få mina beniga axlar i nånslags form så Jonna visade en massa grejer jag kan göra, det gör ont idag kan jag berätta, ajaj. När jag kom hem for jag i duschen, åt och såg på Morden i Midsomer. Jag älskar brittiska kriminalserier, bäst <3 Även om allas kommentar när jag säger att jag ser på Morden i Midsomer är "Min mamma/fammo/mommo ser alltid på dehär!" Dessutom brukar jag sy korsstygn så min mommofaktor är ganska hög egentligen. Haha ursäkta för flumm men nu ska jag städa lite, till stallet och sen vakta mina kusiner! Ha det så trevligt idag :)


Tumblr_m1wcx7lmyx1ro6sw8o1_500_large
frukthimo.com 


2 kommentarer: