2012-07-29

tadaaaa

På fredagen hade vi kuuul hos Jonna ;) Eeeendå najs kväll faktiskt! Fast jag har ett stort hål i läppen som minne :) Igår var jag sen desto slöare. Vaknade av att Saara Hanna Båge och Fia satt och fnittrade och såg på tv i mitt vardagsrum. Sen stack vi till butiken, Saara och Hanna försvann och Nagu och jag satt och såg på "16 and pregnant". Jag skulle aaaldrig vilja vara teinimamma, det skulle vara jättehemskt. Jag vill i iaf några år göra vad jag vill. Sen vill jag nog ha barn, 3 pojkar och en flicka skulle vara det bästa ;) Eller två pojkar och en flicka. Nåjo, efter att dom hade farit så städade jag, sen sov jag och sen såg jag på dålig film. Jonna var här i 45 min och snackade, sen for hon också för jag ville slöa. Jag fick en onaturlig lust att gå ut och gå, så det slutade med en timmes promenad, och det var skiiitvarmt. Sen Avatar när jag kom hem med lite jordgubbar som sällskap, och somna 11. Missade hela åskovädret och vaknade nöjd klockan 9 i morse :) Och idag ska det ridas timhäst, och sedan eventuellt gå ut och gå igen. Imorgon ska jag vara hos min faster och vakta mina kusiner, dom är så söta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar