2012-07-11

Jag lever

Har jobbat, varit på teater två gånger (sevärd!! Jätteduktiga :)), dissat Korpo, tränat, umgåtts med vänner och varit trött. Därav ingen uppdatering. Men idag var det sista jobbdagen! Riktigt kiva jobb nog som barnvakt, helt okej lön och ja, jag är nästan lite lessen att det är slut. Det gulligaste var att flickan hade gjort ett diplom åt mej, "Till den bästa barnvakten" Aaaaaw <3 Men nu är det lov, och det är ju sådär semiunderbart ändå! Imorgon tänkte jag äntligen fara och lösa ut mitt beloved stipendium, föra försenade (perus) böcker till bibban, fara till gymmet och eventuellt ta min ped och sticka ut till Vepo för en natt och umgås med släkten lite. Så nu vet ni! Jag lovar att jag btw har simmat mera än alla er i år ;) Så går det med simgalna barn. Och är ändå excited då Picke och Melina ska ha sin försäljning nästa vecka, jeeei!! Har väntat, bäst att jag hittar någo kiva :D 

måste meddela att detta är sant. Och jag hatar spinning. Men fan vad nöjd man känner sig efteråt.  Och död. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar