2012-07-12

Minibreak

Har suttit inne och slöat hela dagen, fy. Fick nog ändå stipendiet fixat, och så köpte jag tejp!!  Snart iväg på Zumba och sen ut till Vepo, fammo lät sådär semiexcited men det marras ju alltid att jag aldrig umgås med dom så nu gör jag det :D Ingen har rätt att gnälla sen ;) Och fammos mat som serveras regelbundet jämfört med frusen fisksoppa är ju inte så dumt det heller. Nanananaaa. Sen kanske jag skulle få sova istället för att väckas av någo jävla hamrande varje morgon? Någon som bor i min närhet som vet vem som stör mina sovmornar? Fy på dom!

förra sommaren i vepo. Då var vi där heeeela tiden med Hanna och Annica. Iofs var det varmt då. 

4 kommentarer:

  1. De e typ från gästhamnen?

    SvaraRadera
  2. å de e lite helvetes störande, ja vakna av de ida igen.

    SvaraRadera
  3. du me din jävla fisksoppa

    SvaraRadera
  4. Ja hatar dedär ljude!!

    Fisksoppa <3

    SvaraRadera