2012-08-12

Amorella och Isabella

Det var det veckoslutet det! Snabbt gick det faktiskt måst jag säga. På fredagen var jag först till gymmet då som jag skrev att jag skulle, sen till stallet på en ridtur på Anki, helt okej kul till och med faktiskt. På kvällen kom Fia och Emilia till mig och sova. Sen efter ca 4 h sömn startade vi iväg mot Åbo hela gänget, 10 st var vi, för att ta båten över på en dagskryssning! Spela på spelmaskiner, faila stalkning, bli rädda i hissen för äckliga gubbar, videoblogga uutanför en hiss och få skitiga blickar, busa i taxfreen, äta tills man mådde skit på buffén och vara allmänt fula! Rikit båtens teinin. Hehe. Sen kom Annica (som dock dissa oss ganska snabbt), Sara, Hanna och Fia till mig, och vi såg på Titanic. Fia var ju den enda som sett den förut av oss och hon rikit vänta på att vi sku cracka och börja gråta. Sara var först, herregud haha :D Till och med jag som inte brukar gråta till filmer börja ju till slut pirra som ett litet barn. Sen fick jag igen dom övernatt till mig, mitt hus har varit poppis. Trött är jag nu, blev ju int sådär megamycket sovet inte! Imorgon är sista lovdagen, jag ska städa och shoppa, voopvoop! Fan vad jag skrev mycket btw.

vi på schmexy båt! Fia och jag är snyggast 
Sara, jag saknar ännu vår fanikuva me Ville Viking! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar