2012-08-10

Nu ni

Har varit död här, ursäkta. De blir liksom bara så då man e borta hela dagen och sen ofta gym eller typ stall eller göra nånting sen på kvällen. Man orkar bara inte blogga! Men nu är jag här. Min födis var jättetrevlig om någon undrar, fick fina presenter, tex en fotked och TheLittelestPetshop figurer ;) Kvällen var också kulisk. Sen har jag nog pysslat med annat men orkar ju inte skriva allt hit, bla trycka in 7 människor på den övre bastulavan i en minibastu och skaffat guldkort till gymmet, nu ska de bodas ;) Men har gått där typ 3 ggr i veckan sen maj och det blir 1000 ggr dyrare att köpa 10 ggrs kort hela tiden, och mycket jobbigare dessutom. Sen har jag också denna vecka varit barnvakt till galna barn, och bland annat sprungit uppför en rutchbana i två fucking timmar, dom är inte så svåra att underhålla om vi säger så. Jag ska förhoppningsvis också få vara där lite sådär då och då under hösten och vintern, extra cash är alltid välkommet! Men just nu är jag riiikare än jag någonsin varit i hela mitt liv. Bara så ni vet och plågas ;) Hejsvejs hörni, nu ska jag iväg på morgonzumba, bästa sättet att starta dagen <3 

sen fick jag också sånhärna av Hanna, jättesöta som man ska steka pancakes eller ägg i, men jag vet inte hur man ska använda den där grejen som står upp :D hehe

3 kommentarer: