2012-10-20

onödig fakta då jag är sjuk


Sju sanningar om dig själv:
- jag blir väldigt lätt stressad och hanterar det inte så bra
- Jag gillar väldigt mycket att jag är originell 
- Jag skulle gärna vilja ha mera självförtroende 
- Jag älskar att läsa och skulle egentligen vilja bli författare om jag kom på något att skriva om. När andra får foodgasm får jag bookgasm. 
- Jag gör inte saker halvhjärtat, antingen gör jag det ordentligt eller så gör jag det inte alls
- Jag älskar Sverige och tror att jag i hemlighet blev utbytt då jag var liten med en finne. 
- Jag tycker alldeles för mycket om mommoga saker, som "halv 8 hos mej", korsstygn, te, att doppa saker, och nördiga hemmakvällar med Harry Potter böckerna. 


Sex sanningar om hur du var som liten:
- jag var tjock
- Jag var nördig 
- Jag var en besserwisser 
- Jag var alltid i Lappland och Korpo och stallet
-  Jag hade fin frisyr (h. snigel)
- Jag var väldigt pratsam redan då 

Tre sanningar om mitt familjeliv:

- Vi är ibland jättemysiga och skrattiga, ibland hatar vi varann med ett glödgande hat, ibland är vi likgiltiga, sådär normalt alltså
- Min mor och jag har ett väldigt bra förhållande
- Min far jobbar så mycket att han inte är hemma så mycket som vi skulle vilja

Tre sanningar om mitt vänskapsliv:
- Jag är oftast den störda bland mina vänner (undantag snigel)
- Alltid när vi träffas äter vi tills vi spyr och hatar oss själva hahaha
- Chatroulette, glee, omegle, viking line, måka och annat fint är heeeelt normalt.  Även plopp och köpa kondomer och sätta dem i hundkakkapåsar och fiska med ett parapylt med ett måttband fastknutet i sig.

Två sanningar om min personlighet:
- Jag gillar att prata, skratta och skämta. Om någon har missat det.
- Jag tänker alldeles för mycket. Om jag är ensam för länge så jag verkligen hinner tänka blir jag lite rädd frö mig själv, haha! 

såhär snyg är jag på outokumpuresa
P.S. Jag har dåligt immunförsvar, sjuk igen efter Sverige. Sov igår på en 25 timmars period 18 h. Det ni. 

2 kommentarer:

  1. halv 8 hos mig e typ skitbra :D ja tycker också ibland om andra mommoga program som typ postkodmiljonären kommer int på andra just nu :D men alla möjliga andra matprogram, i brist på annat ha man sitt på dom så att nu tycker man dom e bra :D

    SvaraRadera
  2. MMm matprogram, dom e elit :D sen om det är riktigt paha har jag tom sett på antikrundan

    SvaraRadera