2013-04-19

....

De senaste dagarna har jag varit sjuk och slö och trött. Fick äntligen sticka tillbaka till gymmet idag efter flera dagar, saknar det verkligen när jag inte får träna. Känslan efteråt är faktiskt så skön. Medan är det oftast "vadfanharjaggettmiginpå". Ööööö idag borde jag laga kladdkakor till en födelsedagskaka. Men tror inte jag orkar då jag måste släpa mig till butiken. Spännande va? Positivt är just nu annars att imorgon får man äntligen ha lite roligt, och regnet drar bort snön riktigt snabbt! Woop, längtar så mycket till värmen! Fast det blir jobb och läsa till studentskrivningar på sommaren så slappnar man ändå av på ett annat sätt än under skolåret, bara på grund av vädret och att man inte hela tiden har presen av läxor och projekt och skit. Och sen blir jag ju rik också, jag som aldrig har pengar kommer ju  vara totalt överväldigad :D Nå ganska bra med tanke på abiresor och liknande ;) Nu ska ni festa hårt medan jag sitter hemma och är tråkig, haha! Gillar ändå mina mysfredagar med snyggofamiljen.

En sång jag älskar, har lyssnat på den i flera år redan. Ellie Gouldings version är riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar