2013-04-15

Kakidag

Skitdag från morgon till slut. Började med moddauppsats, som blev dålig fast jag först trodde den blev bra. Fick sen skitäcklig skolmat, på riktigt värre än vanligt. Sen fick jag ut en finskauppsats, som hade gått inte bra. Sen hade jag 4 timmar matte och slutade halv 4, enough said. Dessutom var jag skittrött hela tiden och hade huvudvärk och stressikohtaus, började seriöst nästan gråta ett tag. Efter skolan gick jag hem och frös i regnet. Det fanns ingen god mat så åt start med start och drack vatten. Läste lite psykologi till morgondagens förhör. Skulle fara till gymmet, insåg att jag inte mådde så bra, mätte feber och märkte att jag hade stegring. Kunde ju då inte fara till gymmet och kände mig tjock och äcklig och sjuk. Nu är jag hungrig och mår megaskit. LIVET LER.

9grjfgocdig_large
så jag idag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar