2013-04-09

Mitt liv just nu

Det består av skola, skola, bilskola, träning, skola, lite stall, kompisar och lite mera skola. Ganska så fullt upp liksom. Men sånt e väl de bara ibland, woppie. Var idag på hopplektion och körteori bland annat, körteorin är emellanåt kiva och emellanåt tråkig och Berra hoppade fint, fast Anki är bäst. Imorgon ska jag till läkaren och skaffa hälsointyg för att mamma slarvat bort mitt förra och det behövs till körkortet. Hade också provutgivning idag och var nöjd med allt! Finskan kunde gått bättre men fick ju min vakio sjua så inte så dåligt ändå. Orka vara svårt bara :D Sen höjde jag fan i matte, sänkte i franska (10-9, jag grät inte om vi säger så), fick 10 i pyskologi osv. Och sista hissakursen överlevde jag till och med, sure glad that's over liksom. Den här perioden är rumpa också iofs men det överlever vi väl för snart är det sommar!

525683_4781564058268_1068659591_n_large
extra addiction på denna serie nu, love it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar