2013-04-13

Nu är det såhär

Nu ska jag berätta en sak för er alla flickor. För det är nog ni som ska lyssna främst här nu. Nu räcker det med fitspiration. SERIÖST. 95% av alla jag följer på instagram gillar och följer en massa fitspotyper och gillar bilder på en massa skitsmala, och såklart vackra flickor, texter som "Would you rather have cake or collarbones" och så vidare. Ni BEHÖVER inte tänka så snälla ni. Ni blir inte lyckligare av att vara smal, och jag blir inte lyckligare av att se såndärna bilder heller. Jag har egen erfarenhet, och kan nog säga att jag inte är lyckligare inombords än jag var när jag var som tjockast. Och ingen av er är ens tjocka, det är det som är det sjuka!! Och kurvor är ju helt underbart fint, det också. Man behöver inte ha en 25 cm midja, ett enormt "thighgap" (vilket för övrigt är överskattat som fan) och en perfekt liten röv. Ni är så jävla fina precis som ni är. Jag låter nu som en mamma eller nåt men det är faktiskt sant. Vet ni dessutom hur många av de där bilderna är photoshoppade? Hur många av dedär flickorna som får ont i magen varje dag för att de är hungriga men inte får äta för att det är "fel"? Mat är BRA, inte överdrivna mängder varje dag såklart, men man ska ju för fan få äta när man är hungrig och inte få ångest om man äter lite godis. Träning är också bra, jag älskar att träna, men överdriv inte. Jag har själv mått sådär (och mår så ännu ibland), men det gör bara att man mår sämre över sig själv. Så snälla tänk på det och låt inte saker gå utom kontroll. Man är snygg kurvig och rund också. Det viktigaste är alltid att vara hälsosam och inte plåga sig själv.


Dom är båda skitsnygga!




Ta inte illa upp eller något, men detta är min åsikt. Vill bara att alla ska förstå att de duger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar