2013-05-29

Värda saker jag gjort de senaste dagarna

Ursäkta pausen. Har stafettkarnevalat (vi sög, kom sist och näst sist men vem bryr sej hahaha), varit på borgbacken och varit modigare än någonsin förut, haft provvecka, varit till cittarin i kuppis typ tre gånger, är beroende av deras sallader. Shoppade också idag och hittade till och med lite grejer!! Så excited. Skickade just in min sista filosofiuppgift, och nu är det ingen skola mera! Fånig utflyktsdag (rundtur på gamla malmen,sååååååå spenande), provutgivning, avslutning, slut! AAAA så skönt! Börjar ju jobba direkt på måndag men vem bryr sej om det, ska ändå bli skönt att slippa skolstress och få pengar hehehhe 8) Måste säga ännu att jag är ganska nöjd med mitt jobb. Trots att det är långa dagar och tungt fysiskt får jag var ute, lyssna på musik och faktiskt göra något, hatar dötid på jobbet! Blir nog bra :)

Large
hoppas dom rosor jag ska ta hand om är såhär fina! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar