2013-11-30

Svimma inte nu

Jag lever! Har ju inte bloggat på två månader (ups) men kände att den kommande julen var reason enough. Hela hösten har sprungit iväg och det känns som om jag varit i studentskrivnings/abikoma, det finns hela tiden något att göra och något att undvika. Studentskrivningarna på hösten gick ändå minst sagt super, och nu har ju sista perioden i gymnasiet börjat och så vidare. Galet att jag om ett år kommer ha flyttat hemifrån och bo var fan jag nu bor (skulle borda bestämma mig lite inför framtiden osv men vi sir någo). Distraherar mig själv från den ångesten genom att lyssna på julsånger och inte göra någonting när jag borde göra massor såklart. Vill egentligen helst spola tillbaka klockan till för ett år sedan, då kunde man bara fokusera på jul och inte på någon jävla framtid. Men studenten kommer nog bli gött iallafall. Nu ska jag sluta angsta och försöka få bloggandet till en regelbunden vana (om inte annat för att distrahera mig själv). Ha de najs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar