2013-12-01

Saker jag behöver i mitt liv

Dessa tights från Better Bodies har jag dreglat på ganska jävla länge. Hur snygga?? Snål som man är så vill jag inte haska pengar tyvärr, buhuu. 


Jag är en sådan människa som alltid vill ha minst tre parfymer att välja mellan, jag älskar parfym! Tyvärr är också det dyrt som fan. Ralph Lauren big pony  är en av mina favoriter. 




Som nybliven (eller nåja har väl gått några månader redan) kaffedrickare känner jag att en termosmugg är en nödvändighet i min vardag som jag saknar 
Dessa skor från Jeffrey Campbell är så snygga att jag spyr. Omg, teinin i mig skulle nästan använda de 200 euron de är värda. Men näää....


Bokfetish x100 på gång just nu, denhär är i topp 10. 

Teinit och flickigt inlägg, hehe. Tur att det är jul snart så jag kanske kan få någon av dessa i min ägo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar