2013-12-31

2013

Ja, det klassiska "hej nytt år hejdå gammalt år" - inlägget. 2013 har varit helt okej. Många roliga fester, fullspäckad sommar, ruisrock, sverigeresa, belgienresa, londonresa, blev 18 (!!), fick körkort, var brunare än någonsin tack vare mitt jobb, och mycket annat. Men också jobbjobbjobb och en massa skola, och framtidsstress. Det är otroligt hur mycket man hinner med på ett år då man verkligen tänker efter. Jag hoppas att 2014 blir ännu bättre, och att min framtid känns klarare. 

Saker som jag ser fram emot med 2014:

- Abiresa. OMG JAA
- Ta studenten (nog för att jag har trivts jättebra i gymnasiet, men I want that mössa) 
- Flytta hemifrån (eller sen int, mammaaaaa)
- Ruisrock/annan festival
- Sommar med mycket fest
- Ny skola omgomgomg 

Så ja. Livet går vidare. YOLO. 


fiiina tjejjor

saknar så mycket <3

bebisdag

18 år

Random egopic. LOOK AT THE BRUNHET 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar