2013-12-27

Älskar jullov





Sover, äter, tränar, netflixar (mitt number one intresse för tillfället). Det enda som stör mig är att mina pengar inte vill hållas på kontot och att jag snart måste börja läsa på studentskrivningar, villintevillintevillinte. Annars fick jag goa presenter och hade en helt mysig jul, jajjamensan! Sen hör jag på Imagine Dragons, One Republic och annat bra (host Taylor Swift host), och  rymmer från hemmet för att undvika gäster, introvertbarn95. Öh. Ja. Jag har fan glömt hur man bloggar haha! Lovar åtminstone att skriva en årsresumé (stavning? orkar inte kolla hahah) före nyår. 2014 mai gaaad!










Bra filmer, känner inte något speciellt tema precis. Och jag orkade inte fittas med blogspot så dom blev inte så snyggt hitsatta, heheh.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar