2014-04-25

Förebild/smörigt inlägg

Okej, låt oss vara fåniga en stund. Om jag fick välja en enda person som jag ser upp till, så skulle det vara Clara Henry. Jag menar, hon är 20 år gammal och har en youtube-kanal med över 200 000 följare, hon är skitrolig (exakt sådan humor som jag gillar),  får göra en talkshow med en massa coola svenska kändisar, är vegetarian (något som jag skulle vilja vara om jag hade viljestyrka), halvbrittisk (HUR NICE?!), feminist, och hon verkar allmänt vara en bra människa liksom. Gud vad jag skulle vilja ha hennes jobb!! Få vara rolig på heltid, finns det något bättre? Att ha en talkshow är ungefär mitt hemliga drömjobb (döm inte, jag sa inte att det kommer hända). Nej nu ska jag vara tyst, här är ett par av mina favoriter av miss Henrys vloggar. 


AMEN! 

Har ju dessutom fått höra att vi liknar ett par gånger (I don't see it), så det var ju bara en liten bonus för mitt ego.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar