2014-04-25

Frusen

Livet idag ja. Öhmmm. Har ju bestämt mig för att inte göra ett skit utanför hemmet detta veckoslut eftersom JAG MÅSTE TA MIG I KRAGEN FÖR JAG HAR INTRÄDESPROV OM LITE PÅ TVÅ VECKOR. Det ni. Så idag har jag läst lite, lagat klassisk lunch, dvs. bananpannkakor, varit på ett bodypump-pass på gymmet, och nu ska jag se på Frozen eftersom alla tjatar om att den är så himla bra.
Snyggt gjord är den i alla fall. 
Aja, det var ett exempel på vad en kan syssla med på en fredagkväll i världsmetropolen Pargas (men det är faktiskt inte Pargas fel, desto mer sommar det blir desto mer gillar jag att bo här. Fint och så.)

P.S. Snigel (a.k.a. Malin) gav ny outfit åt bloggen så nu flyger jag helt fabulously omkring där bland de bästa sakerna i livet. Ganska najs känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar