2014-05-11

De senaste dagarna

- Har jobbat, vilket har varit jättekul och jag är excited inför sommaren. 
- Sett på Eurovision, tycker själv att det fanns bättre låtar men budskapet var nog viktigast i detta fall. Efter      allt som hänt i Europa i år tycker jag det var väldigt passande och bra!
- Tränat för lite.
- Läst för lite.
- Sovit för lite.
- Varit i ett "nytt" stall (nytt för mig då), och ridit.
- Påbörjat min fjärde eller femte genomgång av Grey's Anatomy.

Nu är jag ledig hela denna vecka, vilket är både synd och skönt. Ska bli roligt att hinna träna lite och få rida några gånger extra, mindre skönt med inträdesprov på tisdag plus att jag faktiskt ser fram emot att jobba igen. Sen ska jag antagligen på bio, och ha tjejkväll, och läsa lite på nästa inträdesprov (som jag inte ens hunnit se på ännu. Bra.). Så det blir nog en bra vecka detta! 



By the way så är det bara 20 dagar till studenten idag!! Helt sjukt, tyckte att jag just var på abibal och åkte flaka. Aaaah, kan någon bromsa lite please? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar