2014-05-07

Hääj, kom in.

Livet ler och så vidare. Skämt åsido, inträdesprov på tisdag och det känns sådär. Har läst igenom litteraturen flera gånger och kollat på gamla prov men det känns så massivt och svårt och detaljerat... Vet inte. Har ju nog några dagar på mig att läsa ännu så de sista detaljerna ska finslipas. Imorgon ska jag på första jobb/övnings/skolningsdagen, och jag är megaexcited över det faktiskt. Sen är det ju Eurovision-vecka vilket är najs enligt mig. Nu känner jag mig trååkig så här har ni random bilder på mitt liv.

oredigerad och oengagerad photoshoot med dog

igen, oredigerat och tråkigt men kärlek på tulpaner

fiilis just nu 

mitt skrivbord under skrivningarna, obs psykkaböcker på sängen där. När jag ännu gillade att se på HIMYM före värsta finalen NÅGONSIN. Här (vid skrivbordet/i sängen) spenderar jag nästan all min tid hemma, haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar