2014-05-17

Punkter om mitt liv at the moment

♥ Har inträdesprov på torsdag och har läst 25 sidor av ca. 1000. Ska jobba 2 av 4 dagar före provet. Bra. 
♥ Har ridit 5 gånger på en vecka, vilket är massor för att vara mig. Ganska roligt nog, idag var jag och Enni på jättekul terrängtur så jag är nöjd!
♥ Älskar mitt jobb, är kanske inte superbra på det ännu men är så glad :) 
♥ Håller typ på att få flunssa, hinner inte nuuuuu 
♥ Hjärtan är gulligt
♥ Grey's Anatomy är bäst
♥ Grönt te är plötsligt gott (a.k.a. försöker dricka mindre kaffe och te är det enda som duger) 
♥ Har ingen studentklänning. Har köpt en som jag kom på att jag inte gillar, hade beställt tre men ingen av dom passade (störd kroppsform). Hinner inte till Åbo före på torsdag, och vågar inte beställa #panik
♥ Har inget liv haha 

längtar efter onsdag

2 kommentarer: