2014-05-23

Ledig ledig ledig

Igår var jag då på mitt andra inträdesprov, till samhällsvetenskapliga i Åbo. Som Veera sa, om vi kommer in visar det på låg standard ;) Kunde verkligen inte så mycket, hade inte läst heller så förtjänade det. Efteråt gick jag och Veera omkring på stan, åt lunch och satt och åt jordgubbar och ärter vid ån som äkta åbostuderanden, hehe. Superfint väder, fick till och med lite färg (läs: röd). Sen solade jag en stund på balkongen när jag kom hem, och efter det ett ultrasvettigt pass på gymmet (int för att jag var extra aktiv eller nåt, där var bara jävligt hett hahaha). Har reda idag varit på ett helt bra ridpass med Orina, ska nu chilla fram tills ikväll när jag ska till gymmet. Sååå gött att bara chilla i sånt här väder :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar