2014-07-24

Dagar som spenderas med huvudet i kylskåpet

Alltså fyfan vad bitter jag har varit hela dagen. Det har varit hett på jobbet, jag har haft ont i fötterna, jag måste äta gröt till middag för jag hade glömt att fara till butiken och så vidare. Dessutom försöker jag hitta lägenhet i Åbo, vilket är extremt tidskrävande. Så om någon har en etta i centrum eller känner till något, CALL ME MAYBE?! Eller skriv en kommentar eller nånting. Jag är inte så kräsen, läget är viktigast. Mjoo. Sen har det ju varit lite positivt också, hade min nya ankellånga kjol på så kände mig medelålders på ett coolt sätt (om det är möjligt), köpte biljett till nagurock, och svettades röven av mig (bokstavligen typ) på Step-pass på gymmet. Sjukt varmt som sagt. Tur att det är fredag imorgon. Trots att jag har jobb på lördag också så har jag en del fina planer till veckoslutet!

skulle vara heaven

Det bästa med värmen är ändå btw att jag såg ett herrfotbollslag på joggingrunda utan blusar. Hehe.

1 kommentar:

  1. Det borde finnas en gilla-knapp efter sista meningen :)))

    SvaraRadera