2014-07-21

Konstiga tankar och girlcrushes (vilket inte betyder att jag är lesbisk)

Nu ska här bloggas, för Snigel ville det. Kör på några intressanta (kröhöm nåjo) random punkter.

- Ska börja studera i Åbo i höst, om någon undrat vad mina planer är. Trots att SF inte är mitt första val blir det bra skulle jag säga!
- Är typ 5 år efter men har börjat se på Pretty Little Liars.
- Är ensam hemma för mina föräldrar lever stuglivet ute i Korpo och att spendera en natt hemma/utfodra sina barn är tydligen otänkbart, för TÄNK OM DOM SKULLE MISSA EN ENDASTE BASTUKVÄLL. Detta resulterar i att jag äter alldeles för mycket färdigpackad broilersallad och städar inte.
- Funderar på att ta navelpiercing because snyggt och why not.
- Köpte två assnygga kjolar igår, ena en maxi och den andra en som går strax över knät (okej låter fult men den är snygg), och flashade i min ovanhet lite rumpa in public eftersom den ena är smågenomskinlig och jag hade opassande underkläder om vi säger så.
- På tal om underkläder spenderade jag igår också 130 fucking euro på 5 par trosor och två BHar. Dom är perfekta dock. Snusk, omg jag använder underkläder huuur kan jag skriva det.
- Girlcrushar stenhårt på Elsa Hosk, perfekt kvinna deluxe. Vill också vara blond och lång och ha kroppen from heaven.
- Har inte ÄNNU HELLER BESTÄLLT TACKKORT.
- Ed Sheeran har överspelats på sistone.


Alltså SE NU PÅ HENNE OMG.

SÅ! Gud mitt liv är en oas av spänning. Förlåt, detta blev konstigt, är ännu i chock över min rumpflash.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar