2014-07-02

Jag vill inte låta nånting styra över hur jag mår

God eftermiddag eller nånting. Nu ska jag vara klassisk och tråkig och berätta om min dag (pointen med en blogg egentligen väl eh). Idag har jag jobbat några timmar, varit hos läkaren pga helvetes värk i örat (det var absolut inget fel på mig, men jaha okej vi äter väl burana då), köpt och ätit jordgubbar och druckit cokis, och haft lite sommarfiilis till och med! På tiden med tanke på att det är freaking juli. Nu lyssnar jag på Norlie KKV och Veronica Maggio och ska snart och gymma, fuck öronvärk, är ju tydligen frisk så vi kör. Och så får ni en studentbild på det!


Funderade precis också på hur mycket viktigare musik har blivit för mig. Liksom för ett år sen skulle jag aldrig ens övervägt att åka till Sverige för ett bands skull. Jävligt kul måste jag säga!

1 kommentar: