2014-06-30

Bråvalla bildbomb

Nu kommer det bilder i ingen kronologisk ordning what so ever. Observera att dessa är de SNYGGA. Fräscheten tog åtminstone för min del slut på fredag morgon. Ska ge små förklaringar. Copyright Fia!

Just anlänt, taggar mat och Imagine Dragons

Hamburgare gollumstyle

IMAGINE DRAGONS <3

Jag på Imagine Dragons, detta under Tiptope och jag gråter och är euforisk

Norrköping centralstation

Vacker solnedgång

REGNROCKAR OCH GUMMISTÖVLAR OUJEA

När vädret inte sög haha! 


Pharellfie, omg vi hade roligt med dendär masken ahahahahah

TÄLTET som var perfekt och vattentätt men sög att bära på

Ena ändan av vår camping 
Påväghem-selfie

FINLÄNDARE HADE SKRIVIT så vi lämnade också nimmari

Kings of Leon

Trötta haha! Fick btw höra av en svensk man att jag såg "så jävla rock" ut i denna outfit? Ahmen okej.
There you have some så ni får lite fiilis hehe. Har förresten bestämt mig för att dessutom fara på Ruisrock på lördag. Festivalsommar deluxe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar