2014-10-16

Girl problems

Alltså att lacka naglarna. Finns det något mer frustrerande? Varje gång är man invalid i minst två timmar typ. Snabbtorkande? BULLSHIT. Ligger här i min säng och väntar på att gå och sova men nej, varje gång övre delen av mitt finger bara nuddar något blir det en buckla i lacket. ARGH. Kunde inte diska heller för planerade detta så dåligt (verkligen en stor förlust), och att äta kvällsmål kändes ungefär såhär:

image

Jo. Sista gången jag gör detta. Efter imorgon då när jag måste lacka om dessa igen för att jag nu inom fem minuter kommer ge upp och gå och sova och vakna med världens fulaste naglar.

Om det någon gång uppfinns nagellack som PÅ RIKTIGT torkar inom någon minut ska jag köpa 4 livsförråd och ge hen som uppfunnit det Nobelpriset (ja, jag har denna makt). MVH. frustrerad kvinna

P.S. Om någon vet en outfit som passar temat "politskt inkorrekt" får de gärna droppa en kommentar NU! Belöningen är ära och berömmelse och eventuellt en bit av min amazing chokladcheesecake.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar