2014-10-19

Sova på dagen vaka på natten

Alltså håhhåh denna dygnsrytm. Har alltid varit en morgonpigg människa, om jag sovit till 10 har det varit "slöseri på dagen", det har varit omöjligt att göra skolarbeten efter kl. 22 och jag har somnat ganska bra. Sen jag började studera har jag fått världens sämsta dygnsrytm. Gör allt skoljobb i sista minuten, somnar skitsent, stiger upp sådär när det passar sig (tidigaste föreläsningarna alltid 10, oftast senare, typ 13), och så börjar vi om pånytt. Måste ju fan nyförtiden ha klockan att RINGA när ja ska stiga upp halv 11... Inte okej. Nåjo. Just nu sitter jag i Pargas pigg som en mört och skriver ett arbete om asylsökandeprocessen. Skulle ha kunnat börja tidigare men varför förstöra min vackra rytm liksom.... Men nu ska jag ta två dagar studier sen fem dagar ledigt med massa kul! 


Bjuder på osminkad och äcklig webcamild efter första löpturen på över två månader, gick faktiskt över förväntan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar