2014-11-09

Söndagstankar och Friends

En månad sen igen, här har ni ett litet inlägg angående mina känslor i denna stund med gifs från Friends, because I can (och ser på denna serie ohälsosamt mycket).

image

Saknar mina Pargastjejer som faaaaaan just nu. Vill ha en lika random stund som denna ovan. 


                            Har lite partyfiilis. Dansar ungefär som Chandler efter några vinglas.


                                                    Jag på sociologiföreläsning. 


                                  När jag känner mig awkward i en social situation. 



Har insett att det bästa med att bo ensam är att jag kan fuldansa och fulsjunga och ingen ser eller hör mej. Förutom grannen. Och hen får leva med saken. Annars är bo ensam ganska leimt. Vill ha kämppis. 



                                       Skulle ha lust att mysa med någon.

                                      När jag ser på Friends.

Det var det, konstigt som vanligt men äsch, you guys should know me by now. Är som freaking Ylva när jag speak English all the tid. Good natt på er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar