2014-11-22

Känner mig glad och fin idag

Ahhh, äntligen känner jag mig lite fräschare. Igår kände jag mig, kanske främst psyksiskt, men också fysiskt (huvudvärk from hell), som en urvriden trasa. Ångest och jobbig. Idag vaknade jag med mycket bättre fiilis, och snön ute gör ju allt ännu bättre!! Köpte till och med en ljusstake, så nu är min lägenhet riktigt julmysig. Åt dessutom gröt med kanel på imorse, så ännu mera juligt. Annars har jag idag planerat in några timmar juridikstudier, en sväng till gymmet (som redan är check, duktig Maj), och fest med Pargaspeople ikväll! Riktigt bra lördag. Eftersom kontrasten från igår var så stor har jag tagit massa selfies, så nu får ni stå ut med saken. Haadeee! 


Fejkpose


Real me

KOLLA förresten håret, det har aldrig mått såhär bra! :) Det skulle bara gärna få vara liite rödare så skulle det vara perfekt! Balsammetoden for life <3 Om någon är intresserad kan jag nog skriva lite mer om saken hehe. Obs detta är riktat till alla mina 1000000 läsare. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar