2014-11-25

När man är effektiv

... not. Känns som om det enda jag gör är skriver om hur lat jag är? Haha. Anyways, var idag en sväng via Pargas efter folkrättsföreläsningen, åt asiatiskt a la pappa (bästa ever, han kan han), red omkring på en lite småfånig ponny, åt apelsinkrokant med mamma och tog Vainio (<3) tillbaka till Åbo. Är så trött så ögonen faller ihop vilket kan bero på att jag endast hunnit med EN kopp kaffe idag?! Fick i och för sig inte sömn igår heller så kanske är det också. Sitter nu och bara väntar på att jag kan börja se på Paradise Hotel (programmet från Gud när man vill bli underhållen och skratta), och dricker vatten ur vinglas bara för att jag kan. Imorgon ska jag tvätta byke och svettas på gymmet och STUDERA. Nu har jag skrivit det så nu måste jag göra det också. Yeah right. 

Borde ha Panda från never say no to panda som coach. Kanske jag skulle åstadkomma saker isåfall haha! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar