2014-08-10

Nagurock i selfies

 Nagurock igår då. Skitbra kväll! Ingen krapula ens fast jag förtjänade det, win. Här har ni bilder med förklaringar.

Vi såg Norlie & KKV typ tretusen gånger och tog nolot många selfies och jag var nolot stolt och skrytig över saken. Se nu på oss, lyckliga tjejer deluxe.

Tog också selfies som vanligt, hmhm.
Mera selfies jo


Poetisk stund på ett berg. Snygg nog.


Gick förbi någon som tog selfies med Satin Circus, jag kom på excellent idé att det är MYCKET COOLARE att ta selfies med nagubjörnen, så så blev det. 

SOM SAGT kvällen of selfies


OCH ÄNNU EN SELFIE!! Tagen i Pargas idag dock, i min nya batmanpyjamas i badrummet. Lol
There you have it! Awesome veckoslut med awesome sällskap! Nu ska jag puntta och tagga inför 8,5 h jobb imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar